Saturday, November 26, 2011

දෙයියනේ කියලා සිංදුවක් අහමුද???

ඊළගට post කරන්නේ මොනාද කියලා කැරකි කැරකි කල්පනා කර කර හිටියේ

ම්හූ.......

කිසිම අදහසක් ආවේ නෑ ඉතින් ආයේ මුල ඉදලා කියෙව්වාමයි බොලේ දැක්කේ තාම audio codecs දැම්මේ නෑනේ ඉතින් කොහෙද සිංදු අහන්නේ.මම ඉතින් බැලුවා කොහොමද මේවා කරන්නේ කියලා මම නම් එකින් එක codecs දාලා තමයි totem player එකේ සිංදු ඇහුවේ හැබැයි vlc එක ඊට වඩා ගති කියලා තේරුණේ පස්සේ මේක ඔක්කොටම වඩා ලේසි ක්‍රමයක්.

මම දැනටමත් vlc install කරලා තියෙන නිසා ආයේ install කරන්න යන්නේ නෑ හැබැයි මම install කරන පිළිවෙල දානවා මේකට terminal codes ගහන්න දේකුත් නෑ හෙන ලේසි try කරලා බලන්නකෝ.....මුලින්ම මෙතන click කොරලා අවශ්‍ය file එක බාගන්නකෝ


ඒක බාගත්තාම මෙන්න මේ වගේ එකක් එයි



මේ උඩ රූපේ රතු පාටින් කොටු කරලා තියෙන්නේ අපි බාගත්තු file එක දැන් කස්ටිය බලනවා ඇති මේ මොකක්ද බොලේ .deb කියන්නේ කියලා මේක තමයි linux වල භාවිතා වෙන extention එක.හරියට windows වල .exe වගේ තමයි.වම් අත පැත්තේ තියෙන Panel එකේ පේනවා ඇති select වෙලා තියෙන්නේ Downloads කියලා tab එකක්.අන්න එතන තමයි අපි බාන ඒවා හිටින්නේ.

අපි ඊලගට මේක ඉන්ස්ටෝල් කොරන්න ඕන ඒත් කොහොමද????
මම දාන ඊළග පින්තූරේ තියෙනවා ඊළට කරන්න ඕන දේ බලන්නකෝ



දැන් මේ උඩ පින්තූරේ තියෙන්නේ අර file එක උඩ right click කරපුවාම එන menu එක.දැන් අපිට මේක install කරගන්න රතු පාටින් කොටු කරලා තියෙන එක click කරන්න ඕන “open with other application” කියලයි ඇත්තේ. දැන් ඕක එබුවාම පල්ලෙහා තියෙන පින්තූරේ වගේ එකක් එනවා.



දැන් ඉතින් හරි.දැන් මේ තියෙන එක Select කරපුවාම අපිට software center එක විවෘත වෙනවා පෙනෙයි පහත ආකාරයට ඊට පස්සේ ඉතින් install කියන එක click කරන්න පුරුදු විදියටම.කොහොමත් ඉතින් අපි පුරුදු වෙලා ඉන්නේ install කියලා දැක්ක තැන උඩ පැනලා කොටන්නනේ.






කස්ටිය බයවෙන්න එපා මොකක්ද මේ නිල් පාට කොටුවෙන් පේන්නේ කියලා මම දැනටමත් vlc install කරලා තියෙන නිසයි එහෙම වුණේ ඔයාලා මුලින්ම මේක කරනවනම් මෙහෙම දෙයක් එන්නේ නෑ

රතු පාට කොටුව click කරලා මේක install කරගන්න පුළුවන්.ඊට පස්සේ install කියන බොත්තම වෙනුවට අපිට remove කියලා එකක් පෙනෙයි.දැන් අපි install කරගත්ත vlc player එක වැඩ කරවගන්න,පහල තියෙන අන්තිම පින්තූරේ විදියටයි යන්න ඕනේ පසුගිය පාඩමේදි මම මේක ඔයාලට කිව්වා මතක ඇතිනේ


දැන් ඉතින් දෙයියනේ කියලා සිංදුවක් අහගෙන ඉන්න පුළුවන් මම මේ දීපු vlc එකේ අවුලක් තියෙනවා නම් කියන්න මට නම් තාම අවුලක් ආවේ නෑ.එහෙනම් ඔන්න අදට ඇති ඈ....

ප.ලි

මේවා බලලා comment දැම්මට කවුරුත් අහිතක් හිතන්නේ නෑ හොදේ

No comments:

Post a Comment