Monday, December 12, 2011

Dos commands වලට සමාන වැදගත් shell commands

අද ලිපිය බොහෝම කෙටියෙන් ලියන්නයි හිතුවේ මේ දවස්වල හෙනට වැස්ස නිසා ඒත් වැස්ස කියලා post එකක් නොදා ඉන්න බෑනේ.

අද කලන කියලා අපේ ඉස්කෝලේ මල්ලි කෙනෙක් මගෙන් ඇහුවා Dos commands හා linux shell commands සමානද කියලා ඉතින් ඒකට උත්තරයක් විදියට තමයි මේ ලිපිය ලියැවෙන්නේ මට හිතුනා ගොඩක් දෙනෙක්ටත් මේක වැදගත් වෙයි කියලා.මම දන්න commands තිබුණත් dos හා linux සංසන්දනය කරන්න තරම් මතකයක් මගෙ ගාව නොතිබුණු නිසා මම අන්තර්ජාලයේ මීට කාලෙකට කලින් සැරිසරද්දි හම්බුනු photo එකක් දාන්නයි හිතුවේ.



මේ පින්තූරේ මට ගොඩක් ප්‍රයෝජන වුණා ඔයාලටත් එහෙම්ම වෙයි කියලා මම විස්වාස කරනවා.මේ commands එකින් එක ගැන ඉදිරි ලිපි වලින් කට්ටියව දැනුවත් කරන්නම්.අකුණකට අළු වෙන්න කලින් මම මේක දාලා යනවා හොදේ.පස්සේ හම්බුවෙමුකෝ

***මට මේක උපුටා ගත්තු තැන මතක නෑ මේක කාගේ හරි බ්ලොග් එකක පින්තූරයක් නම් සමාවෙලා මට කියන්න මම ඒක සදහන් කරන්නම්

***I know this photo belong to someone else but i don't know the owner so im sorry if this photo is yours please let me know.I have no choice so i publish this.

No comments:

Post a Comment